9 grudnia 2024

Klienci w Polsce zamówili już ponad tysiąc nowych Land Cruiserów

Największą popularnością cieszy się topowa odmiana Executive

Najnowsza odsłona Toyoty Land Cruiser – legendarnego samochodu terenowego japońskiej marki – została doskonale przyjęta na polskim rynku. Od rozpoczęcia przedsprzedaży złożono już 1051 zamówień na ten pojazd. Większość klientów wybrało topową odmianę Executive.

Debiutująca na rynku nowa Toyota Land Cruiser zachowała wszystkie cechy prawdziwego samochodu terenowego, dodając do tego najnowsze rozwiązania poprawiające komfort użytkowania auta.

Samochód został zbudowany na bazie nowej platformy ramowej GA-F, która się charakteryzuje wysoką sztywnością i wytrzymałością. Pod maską kryje się udoskonalony turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 2,8 l i mocy 205 KM, który został połączony z automatyczną skrzynią biegów Direct Shift o 8 przełożeniach.

Nowy Land Cruiser – jak na terenowy samochód przystało – wyposażono w stały napęd na cztery koła. Dodatkowe wsparcie w najtrudniejszych warunkach zapewniają zaawansowane układy Multi-Terrain Select i Multi-Terrain Monitor. Auto jest przy tym bardzo funkcjonalne, kabina zapewnia wysoki komfort, a bagażnik ma dużą pojemność. Uwagę przyciąga też design nowego Land Crusera, który odwołuje się do ponad 70-letniej historii modelu.

Nowa odmiana legendarnej terenówki idealnie trafiła w gusta polskich klientów. Od rozpoczęcia przedsprzedaży zamówiono w naszym kraju już 1051 egz. tego modelu. Autem nr 1000 był Land Cruiser w wersji Invincible i w kolorze Dark Grey.

Najczęściej wybierana wersja to Executive

Klienci decydujący się na zakup nowego Land Cruisera najczęściej wybierali najwyższą wersję wyposażenia – Executive (43%). Oddaje ona pełnię możliwości najnowszej generacji terenówki. Jest wyposażona m.in. w:

  • 20" felgi aluminiowe z oponami 265/60 R20,

  • cyfrowe lusterko wsteczne,

  • wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie (HUD),

  • system rozłączania przedniego stabilizatora (SDM),

  • podgrzewane i wentylowane skrajne siedzenia na tylnej kanapie,

  • system Premium Audio JBL z 14 głośnikami.

40% klientów wybrało Land Cruisera w wersji Invincible. Odmiana ta jest wyposażona m.in.: w

  • 18" felgi aluminiowe z oponami 265/65 R18,

  • Digital Cockpit – cyfrowy wyświetlacz na tablicy wskaźników (12,3"),

  • system multimedialny Toyota Smart Connect+® z kolorowym ekranem dotykowym (12,3" HD),

  • nawigację Connected z dodatkowym trybem offline i 4-letnią darmową transmisją danych,

  • światła główne w technologii LED (Matrix LED),

  • adaptacyjne światła drogowe (AHS),

  • monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM).

U dilerów Toyoty wciąż są dostępne ostatnie egzemplarze Land Cruisera Invincible z 2024 roku produkcji. Auto kosztuje od 373 900 zł, a rata Leasingu KINTO One dla firmy wynosi od 3076 zł netto miesięcznie (przy umowie na 36 miesięcy z 10-procentową opłatną wstępną i 60 tys. km limitu przebiegu).

Cennik Toyoty Land Cruiser